Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, December 27, 2013

ALPHA LIPID SD2 HALAL

Alpha lipid SD2 adalah Halal

Adakah anda gemuk / obes? Jangan bimbang kerana anda tidak keseorangan. Berdasarkan statistik Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), sebanyak 16.8juta rakyat Malaysia kini menghadapi masalah lebihan berat badan. Ia tidak hanya melibatkan kaum wanita, malahan turut melanda kaum adam.

Namun, lambakan produk pengurusan badan di pasaran membuatkan anda keliru untuk memilih produk yang selamat dan berkesan. Dengan pelancaran produk Susu Alpha Lipid SD2, persoalan tersebut tidak lagi menjadi masalah. Produk ini telah terbukti menurunkan sehingga 2-5kg dalam masa seminggu dan seterusnya mengekalkan berat ideal anda


UNTUK PEMBELIAN, BOLEH CALL/ SMS ke 0111 875 8311
WHATSAPP KE 013 9837195
(AZIZI)
HARGA PROMOSI RM160 (HARGA BISA RM180)
FREE SHAKER

No comments:

Post a Comment