Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, April 12, 2011

Testimoni Kurus : Dari 84kg kepada 58kg


Slim diet 2 telah terbukti berjaya untuk menurunkan berat badan secara sihat, mudah dan murah. Secara sihat kerana slim diet 2 adalah meal supplement, anda perlu makan untuk kurus. Program diet yang mudah untuk diamalkan semudah kiraan 1,2,3. Harga yang berpatutan tetapi menjadi, berjaya menurunkan berat badan.


Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195
Emel :
mohdazizi2u@gmail.com
website : http://www.newimageasia.com.my/


2 comments:

  1. Slim Diet 2 yg RM144 tu available lg x? klu setin than brpe lma ye?

    ReplyDelete
  2. nk order cam ner? blh dpt free pos lg x? n 1tin tok SD2 than braper lama

    ReplyDelete