Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Saturday, April 9, 2011

Tip Untuk Menurunkan Berat Badan Sd2


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Adakah anda ingin memulakan diet sd2? Saya ada tips diet sd2 yang ingin saya kongsikan bersama anda. tips ini saya telah praktikan bersama isteri saya ketika saya diet sd2 suatu ketika dulu.

Cara ini amat berkesan terutamanya jika anda ingin memulakan program senaman atau program diet. Ini juga adalah rahsia terbesar  individu  yang telah berjaya melakukan diet mereka selama ini.

Anda sangat-sangat memerlukan sokongan pasangan/rakan diet seperti ini kerana selalunya apabila anda mula berdiet, orang-orang disekeliling anda  akan cuba melemahkan semangat atau memperlekehkan azam anda untuk berdiet. Anda boleh saling memotivasikan diri sesama anda.

Kawan berdiet adalah seperti seorang pendengar yang boleh anda kongsi pendapat bersama. Dengan berkongsi matlamat anda seperti apakah target anda, apakah yang akan anda makan, yang anda akan lakukan atau sempurnakan untuk hari ini, minggu ini atau selanjutnya. Anda juga boleh bersaing untuk mendapatkan penurunan berat badan dengan rakan diet anda sebagai motivasi diri.

Tambahan pula dengan adanya teknologi internet seperti facebook, twitter dan bermaca-macam forum yang boleh dijadikan medium untuk bertukar pendapat dan pengalaman, tidak ada sebab anda tidak mengambil kesempatan ini untuk mencapai kejayaan dalam diet. Anda dengan mudah boleh mendapat kawan berdiet dimana-mana sahaja dan kongsilah apa sahaja tentang hal-hal diet bersama mereka.
Jadikan SD2 sebagai program diet anda yang terakhir kerana setakat ini SD2 adalah program diet  yang paling mudah dan berkesan yang ada di pasaran. Anda boleh kaji sendiri  produk ini dengan produk lain di pasaran dan anda tentukan pilihan anda. Yang paling penting, pastikan anda tidak berlapar untuk menurunkan berat badan.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195
Emel :
mohdazizi2u@gmail.com
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment