Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Saturday, April 9, 2011

Slim Diet 2 Sd2 - Produk Pelansingan Badan Yang Paling Mudah & Berkesan



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Adakah azam anda tahun ini ialah ingin menurunkan berat badan? Tahniah, anda telah jumpa tempat yang betul. Tahukah anda bahawa diet SD2 adalah yang paling mudah dan berkesan? Buktinya telah banyak orang yang telah dapat menurunkan berat badan mereka termasuk saya sendiri. Banyak testimoni yang telah saya perolehi dari pelanggan saya sendiri yang diantaranya ialah encik Azman dari Bangi yang telah dapat menurunkan berat shingga 35 kg. Tidakkah anda mahu menjadi seperti beliau? Jika anda mahu, anda perlulah berdisiplin dalam diet.

Diet SD2 adalah diet paling mudah dan berkesan yang telah saya jumpa setakat ini. Produk ini juga mempunya jaminan wang dikembalikan. Dan setakat ini tiada yang hampa dan tiada yang menuntut wang mereka. Dalam program diet SD2 anda tak perlu berlapar seperti produk lain malah anda perlu makan untuk kurus. Tapi pastikan anda makan makanan berprotein dan sayur. Anda cuma perlu meningglkan karbohidrat semasa tempoh diet. Apalah sangat kalau anda tak dapat makan nasi hanya untuk beberapa minggu sedangkan anda dah makan nasi sejak dari kecil lagi kan, kata nak kurus kan? Kalau nak kurus perlulah makan dengan betul.

Diet SD2 tidak menyebabkan kesan sampingan. Diet SD2 juga tidak menyebabkan anda kerap ke tandas seperti produk-produk lain yang ada di pasaran. Diet SD2 juga tidak memerlukan anda menahan lapar sebelum dan selepas menggunakan.Untuk pengetahuan anda juga SD2 diperbuat dari isolate protein soya dan rasanya ok dari produk lain yang ada di pasaran.
Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195
Emel :
mohdazizi2u@gmail.com
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment