Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Thursday, May 31, 2012

Perbezaan sd2 & alpha lipid sd2


Seiring dgn formula yang telah diperbaharui dan kesan yang lebih effective menyebabkan ALSDII ini berbeza harga dengan yang lama.

Walaupun harganya mahal sikit daripada SLIM DIET 2 yang lama, tapi formula barunya yang 2x ganda lebih power untuk bakar lemak… sangat-sangat mengujakan semua orang yang nak kurus..

APA formula yang terbaru?



Alpha Lipid Slim Diet II baru ini telah ditambah fiber, ditambah lagi dengan green tea extract, lebih protein dan diformulasikan lagi dengan Alpha lipid formula untuk membantu meningkatkan penyerapan (efficacy) dan tindakan yang lebih cepat.

Kesan kekenyangan yang lebih lama kerana telah ditambah fiber dan membantu sistem perkumuhan selain mencuci dinding usus. Diperkayakan juga dengan 11 vitamins dan 12 minerals. Juga mampu menghasilkan penurunan yg lebih pantas dari sebelum ini (sehingga 3-5 kg seminggu)!!



Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195 
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Harga Promosi : 
Slim Diet II = RM 120 + Free Pos Laju 
Alpha Lipid Slim Diet II = RM 160 + Free Pos Laju

No comments:

Post a Comment