Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Wednesday, May 9, 2012

Anda Ingin Kurus Tetapi "TIDAK RELA" Untuk Berlapar


Jika anda mempunyai masalah berat badan dan berhasrat untuk menurunkannya namun anda `tidak rela’ untuk berlapar ? Usah risau lagi kerana kami telah menemui penyelesaiannya.

Dengan program SD11 ini, anda sememangnya digalakkan untuk makan 3 kali sehari  i.e sarapan, makan tengah hari dan malam untuk kurus.


Bagaimana boleh berlaku demikian?
Slim Diet II atau SD 2 membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal dengan mengamalkan konsep diet yang sihat TANPA BERLAPAR dan sekaligus menghilangkan lemak badan berlebihan pada tubuh anda.

Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik (Protein Sparing Modified Fast – PSMF) ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University (Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn).


Hasil dari kajian ini, syarikat New Image International yang juga pengeluar produk Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menghasilkan produk Slim Diet 11 yang mampu menggegarkan pasaran di Malaysia. Jangan terkejut jika dikatakan di New Zealand, rekod tertinggi penurunan berat badan adalah 64 kg dalam tempoh sebulan.


Ciri ciri KEISTIMEWAAN dari program pelangsingan SDII?
*Anda TETAP LANGSING walaupun and makan sehingga kenyang i.e. sarapan, makan tengahari dan makan malam.
*Penurunan berat badan ideal pada kadar 250gm—500gm setiap hari.
*Berkemampuan dibeli oleh sesiapa sahaja kerana harganya amat berpatutan.
*Penambahan tenaga pd setiap 500g lemak yg dibakar dan menjadikan tenaga kpd 3000 kalori.
*Pembuangan lemak pada tubuh badan secara KEKAL Dibuktikan melalui rekod dunia dengan penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan. ( lihat video)
* SD11 mempunyai kandungan Protein yang tinggi dengan multi-vitamin, mineral dan elemen-elemen kesihatan yang lain serta seimbang.
*SD11, membantu memulihkan masalah kesihatan yang lain seperti diabetes, darah tinggi & juga mengurangkan paras kolestrol pada tubuh badan.
*SD11, membantu membaiki sel-sel tubuh ke arah sel yg lebih sihat & kuat utk sistem tubuh badan manusia. Memberi tenaga dan membantu pemulihan tenaga agar kita sentiasa segar dan berdaya menjalankan kegiatan harian.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195 
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Harga Promosi : RM 120

No comments:

Post a Comment