Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, May 11, 2012

Testimoni Slim Diet 2 Puan Nor



Semasa saya muda, saya sebenarnya tidaklah gemuk malah mempunyai berat badan yang ideal. Namun setelah mempunyai anak dan mengamalkan cara pemakanan yang kurang  sihat, makanan berlemak, berkalori tinggi, makanan yang manis, tidak bersenam langsung, akhirnya berat badan saya naik begitu banyak sekali.

Namun apabila saya tersedar dan ingin berubah,  menurunkan berat badan adalah amat sukar sekali.  Saya telah mencuba pelbagai krim pelangsing, ubat kurus daripada doktor, meminum jus pelangsing, berjalan kaki, berlapar untuk menurunkan berat badan namun semunya tidak berhasil seperti yang diharapkan malah kebanyakan langsung tidak turun walaupun satu kilo.

Akhirnya saya bertemu dengan SD11 dan saya membuat keputusan untuk mencubanya. Selepas empat hari meminumnya,  saya perasan bahawa baju kurung saya sudah agak longgar, lengan saya tidak lagi tersekat di pakaian, wajah saya sudah berbentuk bujur sirih berbanding bulat seperti dahulu. Saya tidak percaya, dalam hati saya berkata “takkan saya hilang berat badan terlalu cepat, sedangkan saya masih makan seperti biasa tak banyak yang berubah kecuali mengurangkan pengambilan gula dan karbohidrat”.

Apabila saya timbang, saya sendiri tidak percaya bahawa berat saya sememangnya sudah turun daripada 74kg ke 70 kg dalam masa kurang dari seminggu.

Selepas itu, oleh kerana ada sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan saya terpaksa belayar ke luar negara untuk tempoh lebih kurang 14 hari. Diet saya terhenti seketika kerana tiada stok di negara tersebut. Namun walaupun dalam tempoh saya berpergian saya tidak mengambil SD11, berat badan saya tidak bertambah tidak seperti sebelum-sebelumnya.

Kini saya baru sahaja menyambung semula SD11 dan berat badan saya telah menurun dua kilo lagi iaitu 68kg. Saya tidak berhajat untuk slim seperti zaman remaja, cukup sekadar turun beberapa kilo sahaja lagi.

Cepat atau lambat berat saya turun, bukanlah masalah bagi saya, cukup SD11 yang saya ambil memberi kesan berpanjangan, membantu saya mencapai berat badan yang saya harapkan dan memberikan kehidupan yang lebih sihat, positif dan ceria.

Percayalah sebagaimana saya, anda juga boleh mengucapkan `Selamat Tinggal’  kepada kegemukan.
Puan Nor
Sumber:slimdiet11.wordpress.com

Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195 
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Harga Promosi : RM 120 + Free Pos Laju

No comments:

Post a Comment