Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Monday, April 4, 2011

Produk Pelangsingan Badan SD2 - How To Check the Fat Burning



Assalamualaikum..
Kali ni saya nak berkongsi ilmu tentang macam mana nak tahu sama ada berlaku pembakaran lemak dalam badan semasa ambil produk pelangsingan badan Slim Diet 2 ini. Cara dia memang cukup senang dengan menggunakan KETOSTIX(Uriscan). Warna yang ditunjukan akan mengambarkan tahap pembakaran lemak dalam badan anda.

Ujian ketostik warna peach tu maknanya kurang pembakaran lemak dan mesti ada curi makan karbohidrat. Semasa fat burning dan diet TINGGI protein adalah tidak BAHAYA sebab sementara shj dan ia akan dikumuhkan melalui peluh+air kencing+najis.

NOTE:
Pengambilan karbohidrat terbatas yang betul akan menukar;
Strip kepada merah jambu = Lemak dibakar
Strip tiada perubahan          = Lemak tidak dibakar (Pengambilan karbohidrat berlebihan)

Ujian Urine (Air Kencing)
Putih/Tiada    = Pgambilan kbohidrat tlalu tinggi utk menggalakkn pemecahan lemak
Merah Jambu = Bacaan IDEAL yangmenunjukkan pembakaran lemak
Ungu = Perlu menambahkan Karbohidrat dan pengambilan air

Sila Hubungi/ SMS saya untuk mendapatkan produk perlangsingan badan/ produk penurunan berat badan yang pantas dan harga rendahSlim diet 2 SD2

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
website : http://www.newimageasia.com.my/

1 comment:

  1. Assalam...bagaimana pula..klu saya mkn ikut peraturan..mmg carb kurang...air 2 liter lebih..tapi bile uji air kencing putih...badan sy ade masalah ker?

    ReplyDelete