Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, April 5, 2011

Testimoni Pengguna Produk Pelangsingan Badan / Produk Penurunan Berat Badan Slim Diet 2 Semasa Bisness Presentasi

Disini saya kongsikan beberapa testimoni mereka yang telah menggunakan SDII. Testimoni ini dibuat pada Taklimat Bisnes (BP) malam tadi di Wisma Sejarah, Jalan Tun Razak, K.L. Pihak syarikat telah menjemput beberapa orang pengguna SD2 untuk menceritakan sendiri pengalaman yang mereka lalui. Ini kisah benar dari pengguna slim diet sendiri.

Untuk makluman taklimat diadakan pada setiap malam rabu bermula jam 9.00 malam. Kepada yang berkesempatan boleh hadir dan ajak rakan dan saudara untuk melihat dan mendengar sendiri kisah kejayaan, testimoni, fakta dan perkara yang berkenaan dengan produk Alpha Lipid Lifeline dan SDII (bagi first timer mereka boleh lihat sendiri wang royalti – duit dalam briefcase – real money).

1. En. Bala, Kelana Jaya
Sudah menggunakan SDII hampir sebulan (5 tin). Berjaya turunkan berat badan sehinggan 12kg! sebelum 92kg kepada 80kg. Tahniah! Saiz seluar juga berkurangan dari 43 kepada hanya 39. Makan yang diambil ketika sarapan pagi; SDII dan telur separuh masak, tengah hari; sayur, ayam goreng dan malam; sup sayur atau tomyam. Pernah mencuba produk lain dan agak sukar untuk diamalkan.

2. En. Yusry, Cheras
Sudah menggunakan SDII selama 3 minggu (3tin). Berjaya turun berat badan sebanyak 9kg (dari 68kg kepada 52) Tahniah!.. minggu pertama 3kg dan minggu kedua 6kg.  Makan ketika sarapan pagi; telur, tengah hari; ikan dan sayur petang; nasi, malam; kuetaw, mee goreng atau berkuah. Faktor utama menggunakan SDII ialah kerana program dietnya memerlukan untuk makan, tak perlu berpuasa. Tidak pernah mencuba produk lain kerana perlu berpuasa dan amalan yang sukar untuk diikuti.

3. Puan Zalila, Pantai Dalam
Baru mengambil SDII selama 3 minggu (3tin). Berjaya turunkan sebanyak 11 kg. Tahniah! Dulu besaiz XXXL sekarang bertukar kepada XXL. Pernah menggunakan sejenis produk (Seminggu sekotak RM400) dan membelanjakan sebanyak RM1600 bulanan dan tidak boleh makan (berpuasa) sepanjang program.

Tahniah kepada mereka kerana yakin dan berjaya menurunkan berat badan serta berpuashati dengan produk SDII. (no wonderlah sale SDII  mencecah 20,000 tin! setiap bulan).
minum 4 kali sehari!
sekali 2 skup!
tak perlu berlapar!

Assalamualaikum & selamat sejahtera..


Kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba produk penurunan berat badan atau produk pelangsingan badan ini, boleh hubungi/emel/SMS saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.


Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment