Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Monday, June 6, 2016

CARA MINUM ALPHA LIPID SD2


SATU - Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II ke dalam 250 ml air sejuk atau air biasa. Shake supaya sebati. Anda perlu minum 4 kali sehari iaitu pagi, tengah hari, malam dan sebelum tidur. Pastikan cukup 4 kali sehari. jangan la gatal-gatal nak jimat. kalau berjimat berat akan turun sikit je, rugi je diet anda.
DUA - Jangan makan makanan berKARBOHIDRAT, berLEMAK dan berGULA.
TIGA - Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran (sayuran tidak berubi) .Pastikan anda makan apabila waktu makan. Jangan berlapar kerana bila anda lapar penurunan berat akan menjadi perlahan. SD2 bukan meal replacement tetapi meal supplement. Anda boleh makan PROTEIN seperti AYAM, IKAN, DAGING, TELUR, SEA FOOD. masak apa pun tak kisah dan banyak mana pun tak kisah.
Pastikan anda minum air cukup 2 liter sehari. Lebih adalah lebih baik.
Pengambilan buah-buahan adalah TIDAK DIBENARKAN semasa menjalani program ini kerana kandungan Karbohidrat dalam buah-buahan adalah terlalu tinggi. Dalam program ini, kadar karbohidrat harian yang perlu diambil hanyalah antara 20 - 35 gram sahaja untuk sehari.
nak kurus!nak kurus!nak kurus!
nak sihat!nak sihat!nak sihat!
Jika anda inginkan penurunan berat badan yang lebih anda boleh amalkan minumgreen tea tanpa gula atau apple cider (diambil 1 sudu sehari waktu makan tengah hari). Jika anda dapat amalkan senaman adalah lebih baik.
PASTIKAN STOCK BARU MANUFACTURER 2016 & EXPIRED 2019 BARU BELI..
MAAF STOCK YG PROMOSI RM150 DAH HABIS, YANG TU STOCK LAMA EXPIRED 2016.
YANG STOCK BARU HARGA PROMOSI RM180.00..FREE POSTAGE, FREE SHAKER, FREE BROCHURE PANDUAN DIET SEKALI..
ALPHA LIPID SD2 - CARA DIET YANG SENANG HANYA 3 LANGKAH MUDAH...MAKAN, MINUM DAN BERGERAK.
Jom diet dgn ALPHA LIPID SDII ~TANPA PERLU BERLAPAR.
Formula 2x ganda lebih berkesan utk LEMAK YANG EXTRA DEGIL!!!!
Jangan buang masa anda untuk mencari produk penurunan berat badan lagi ALSD2 ada jawapannya..
UNTUK PEMBELIAN, BOLEH WHATSAPP / CALL/ SMS ke
013 9837195 (AZIZI)
HARGA RUNTUH RM180 DARI SAYA. (HARGA BIASA RM201.40)
FREE SHAKER DAN FREE POS LAJU

No comments:

Post a Comment