Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, April 11, 2017

Teknik Diet Tanpa Berlapar

Teknik Diet Tanpa Berlapar
Program ALSD2 adalah program pengurusan badan mengamalkan teknik diet protein, di mana anda perlu makan (selain karbohidrat) tanpa perlu meninggalkan rutin pemakanan harian anda. Oleh itu, anda tidak akan merasa letih dan lesu sebaliknya anda lebih bertenaga walaupun proses pembakaran lemak berlaku.

Makan protein lebih spt ayam, daging, ikan, telur, seafood dan sayur. 
Kurangkan pengambilan karbohidrat spt beras, makanan berkanji, gandum
Minum air 8 gelas sehari supaya lemak yg dibakar dapat keluar melalui air kencing dan perpeluhan

Dengan Alpha Lipid SD2, penurunan berat badan anda berlaku secara semulajadi. Formula Lipid dan ekstrak daun teh hijau berfungsi meningkatkan tahap metabolisma badan anda dan merangsang peningkatan kadar pembakaran lemak dalam tubuh anda. Oleh itu, penguraian lemak tersebut masih berlaku secara semulajadi.

Jangan buang masa anda untuk mencari produk penurunan berat badan lagi ALSD2 ada jawapannya..
UNTUK PEMBELIAN, BOLEH WHATSAPP / CALL/ SMS ke
013 9837195 (AZIZI)
HARGA RUNTUH RM180 DARI SAYA. (HARGA BIASA RM201.40)
FREE SHAKER DAN FREE POS LAJU KE SELURUH SEMENANJUNG/SABAH/SARAWAK/LABUAN.

No comments:

Post a Comment