Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Thursday, June 1, 2017

JOM KURUS SECARA SEMULAJADI


Program pengurusan semulajadi Alpha Lipid SD2 adalah program lengkap untuk menggalakkan proses penurunan berat badan dan seterusnya mengekalkan kelangsingan anda dalam jangkamasa panjang.
Program pengurusan semulajadi Alpha Lipid SD2 membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal dengan mengamalkan konsep diet yang sihat TANPA BERLAPAR dan sekaligus mengurangkan lemak badan berlebihan pada tubuh anda. Alpha Lipid SD2 juga membantu anda untuk mengekalkan bentuk tubuh badan yang menarik dan menawan. Penurunan berat badan menjadi lebih mudah.
Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik (Protein Sparing Modified Fast - PSMF) ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University (Dr. George Cahill and Dr. George Blackburn).
Hasil dari kajian ini, syarikat New Image International yang juga pengeluar produk Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menghasilkan produk Alpha Lipid SD2 Slim Diet II yang mampu menggegarkan pasaran di Malaysia.
Jangan buang masa anda untuk mencari produk penurunan berat badan lagi ALSD2 ada jawapannya..
UNTUK PEMBELIAN, BOLEH WHATSAPP / CALL/ SMS ke
013 9837195 (AZIZI)
HARGA RUNTUH RM180 DARI SAYA. (HARGA BIASA RM201.40)
FREE SHAKER DAN FREE POS LAJU KE SELURUH SEMENANJUNG/SABAH/SARAWAK/LABUAN

No comments:

Post a Comment