Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Saturday, July 29, 2017

FORMULA PENURUNAN BERAT 3-5KG SEMINGGU

FORMULA PENURUNAN BERAT 3-5KG SEMINGGU
Alpha Lipid SD2 merupakan formula penurunan berat badan lengkap yang dicipta khusus untuk menurunkan berat badan tanpa perlu untuk berlapar. Dengan mengamalkan diet Alpha Lipid SD2, anda tidak perlu lagi berlapar hanya untuk kurus. Ini kerana produk Alpha Lipid SD2 tidak mengalakkan penggunanya “berdiet” sambil berlapar.

Secara asanya Slim Diet II merupakan satu produk hasil dari campuran protein soya dan fibre yang bertindak untuk membantu tubuh badan anda membakar lemak melalui proses semulajadi tanpa perlu untuk anda melakukan proses senaman berat (untuk membakar lemak).

Proses pembakaran lemak secara semulajadi ini akan menghasilkan ketones dalam badan yang akan digunakan sebagai tenaga untuk anda melakukan proses seharian anda.

Produk Alpha Lipid SD2 menjadi pilihan ramai wanita disebabkan oleh ianya mengabungkan campuran protein tambahan bersama dengan plan pengurusan makanan untuk membantu pengguna merendahkan pengambilan karbohidrat, mengurangkan aktiviti senaman berat bersama dalam satu pakej penurunan berat badan yang ideal.

Penggunaan produk SD2 secara berterusan akan menampakkan hasilnya dalam satu jangkamasa singkat. Sekiranya anda mengamalkan pengambilan Alpha Lipid SD2 bersama diet yang betul maka dalam jangka waktu 1 minggu kesan pengambilannya akan kelihatan. Berdasarkan testimoni pengguna kebanyakan dari mereka berjaya menurunkan berat badan sebanyak 3-5kg dalam seminggu.

Jangan buang masa anda untuk mencari produk penurunan berat badan lagi ALSD2 ada jawapannya..
UNTUK PEMBELIAN, BOLEH WHATSAPP / CALL/ SMS ke
013 9837195 (AZIZI)
HARGA OFFER RM200/TIN DARI SAYA. (HARGA BIASA RM239.60.40)
FREE SHAKER DAN FREE POS LAJU KE SELURUH SEMENANJUNG/SABAH/SARAWAK/LABUAN

No comments:

Post a Comment