Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, March 2, 2012

KADAR MAKANAN BERKARBOHIDRAT MASIH TERLALU BANYAK

Salah satu pelan diet SD2 adalah dengan menjaga pemakanan yang rendah karbohidrat. Besar kemungkinan anda masih memakan makanan berkarbohidrat yang tinggi melebihi kadar yang diperlukan oleh badan anda untuk membakar lemak yang disimpan.

Anda mungkin tak sedar yang anda telah memakan karbohidrat yang tinggi kerana didalam setiap makanan atau minuman masih terdapat karbohidrat tersembunyi. Saya telah menulis tentang jenis-jenis karbohidrat tersembunyi sebelum ini dan jika anda merasa bahawa ini adalah mungkin penyebab penurunan berat anda telah mendatar, maka sila semak kembali setiap jenis makanan yang anda masukkan kedalam mulut dengan mengisi diari pemakanan dan semak setiap kandungan karbohidrat dalam makanan anda dengan merujuk kepada senarai Pengira Gram Karbohidrat atau "Carbohydrate Gram Counter Reference List".

Banyak orang telah bertemu dengan saya dan mengatakan bahawa mereka tidak ada langsung mengambil apa-apa makanan berkarbohidrat. Namun begitu setelah disemak, maka masih banyak karbohidrat tersembunyi yang mereka makan disebabkan masih kurang pengetahuan tentang jenis-jenis makanan berkarbohidrat.

Dapatkan Slim Diet II segera, hubungi/SMS ke:
AZIZI
0139837195
Harga : RM 120

No comments:

Post a Comment