Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Thursday, March 1, 2012

Senaman Membantu Menurunkan Dengan Lebih Cekap Berat badan Anda

Walaupun penurunan berat adalah 80% dari berdiet, tetapi senaman memang sangat membantu anda menurunkan berat badan.

Terlalu banyak sebab yang boleh saya terangkan untuk kesihatan anda apabila bersenam dan juga begaimana ia sangat membantu menurunkan serta mengekalkan berat idaman anda.
Diantara perkara yang penting yang perlu anda faham didalam perkara ini adalah tentang faktor kecekapan atau efficiency factor.

Apablia anda mula berdiet, badan anda masih tidak cekap. Untuk membuat kerja yang sedikit ia memerlukan banyak tenaga. Maka anda akan membakar lemak yang banyak serta penurunan berat pun berlaku dengan cepat.

Penurunan anda tidak secepat itu setelah anda lama berdiet. Apabila anda sudah lama berdiet, maka badan anda sudah menjadi cekap. Hanya dengan sedikit tenaga anda boleh membuat kerja yang banyak. Hasilnya, pembakaran lemak menjadi perlahan dan penurunan berat anda juga akan mula mendatar.

Jika anda masih melakukan antiviti atau cara hidup yang sama ketika anda mula-mula berdiet, maka penurunan berat anda sudah tentulah lama kelamaan akan jadi mendatar walaupun anda tetap berdiet. Oleh itu anda perlu tingkatkan aktiviti harian anda dengan bersenam supaya pembakaran lemak dapat ditingkatkan. Pada tahap ini, anda memang kena pergi bersenam. Lakukanlah yang sepatutnya dan jangan salahkan program diet anda jika berat tidak turun.

Dapatkan Slim Diet II segera, hubungi/SMS ke:
AZIZI
0139837195
Harga : RM 120

No comments:

Post a Comment