Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Wednesday, April 18, 2012

Slim Diet 2 Selamat Untuk Ibu Menyusu

Salam buat semua… macam mana dengan diet anda semua?? OK ke KO?? Yang pasti slim diet 2 adalah cara diet yang paling mudah sekali. Dah lah tak yah berlapar dan harga pun cukup berpatutan.. semua orang mampu berbanding dengan terpaksa habiskan duit beribu-ribu ke pusat-pusat pelansingan..

Saya banyak sangat menerima pertanyaan mengenai berdiet dengan SD2 semasa menyusukan bayi.. sekali lagi saya nak jelaskan, tak de masalah untuk anda minum sd2 kerana kandungan sd2 tidak memudaratkan bayi ataupun anda.. hanya apa yang perlu anda lakukan janganlah terlampau diet sehingga susu badan tu kering..
 
Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Harga Promosi : RM 120

3 comments:

  1. salam...saya ade bace tentang ibu menyusu y mengambil sd2 hendaklah mengamalkan diet y tidak berat.macam mane nak amalkan diet cam 2???leh tak terangkan..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..akhirnya dapat juga jawapan dri admin..sya was2 nak guna sbb tngah menyusu..dalam hati ni nak juga slim melim macam orang lain tapi takut sebab tngah menyusu....tq..

    ReplyDelete
  3. 1 more quiestion..saya sudah mengamalkan sd2..n nak tanya cara pemakanan sd2..yg d cadangkan cth lunch..blh makan sayur+ikan+ayam..atau kena pilih salah 1 jer dari menu tu...???? tqvm

    ReplyDelete