Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Thursday, April 12, 2012

Testimoni Slim Diet 2 - Dr. Zatil dah Berenti Minum Pun Berat Tak Naik Dah

Alhamdulilah.. seronok semalam dengan bengkel slim diet 2 dengan en kamarul.. seramai 58 orang yang hadir untuk belajar bagaimana fungsi slim diet 2 dapat membantu kita turun berat tanpa berlapar.. rugi sapa yang tak dapat hadir…

Kali ni kak zura nak cerita pada anda semua testimoni terbaru daripada Dr Zatil Ismail daripada Trengganu..kita ikuti kisah beliau..

“Bulan 9 tahun lepas, saya minum SLIM DIET 2 selama 2 minggu, saya turun 7kg.. tapi masih gemuk sebab saya sangat gemuk.. then, saya berhenti minum SLIM DIET 2 selama 5 bulan, konon nak buat eksperimen.

Ternyata, berat saya tak naik dah, tapi turun lagi 1 kg.. akhirnya, pada bulan lepas, saya mula minum lagi.. dan turun 6.5kg.. saya akan teruskan sehingga mencapai berat badan ideal, iaitu perlu turun 7-8kg lagi.. thanks SLIM DIET 2..

sebelum ni, macam-macam dah saya guna, semuanya tak jadi, buat saya muntah, dan end up dengan berat badan makin naik.. saya ambil masa sebulan lebih mengkaji mekanisme kerja SLIM DIET 2, dan saya amat berpuas hati kerana ianya amat selamat, meggunakan teknik protein sparing untuk bakar lemak, dicipta oleh pakar perubatan dari Harvard Medical School, dan yang paling penting, saya tak perlu berlapar.. alhamdulillah dengan izin-Nya juga..

Selain merasa lebih sihat, langsing, sesuai dengan tuntutan kerja saya yang perlu menasihati pesakit untuk menjaga kesihatan, saya juga dapat menjana pendapatan sampingan 4 angka sebulan.. insya Allah akan mencecah 5 angka tidak lama lagi..
berfikirlah dengan bijak, itu pesanan saya. – Dr Zatil”
Sumber : Slimdiet2.org
 
Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Harga Promosi : RM 120

No comments:

Post a Comment