Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Monday, August 27, 2012

Apakah Alpha Lipid sd2


Alpha Lipid SD2 adalah produk pelangsingan yang terkenal di New Zealand dan dipasarkan di Malaysia.
Program pelangsingan Alpha Lipid Slimdiet 2 diformulakan berdasarkan kepada konsep penyimpanan protein dan diet ketogenik yang telah dikaji secara klinikal oleh sekumpulan ahli perubatan daripada Harvard Medical Universiti dimana penyelidikan yang dilakukan didapati berjaya dan selamat.
Terbukti program ini bejaya menurunkan 6000 tan lemak diseluruh dunia dan memegang catatan di World Guiness Book Record.
Susu Alpha Lipid SD2 bukan sejenis makanan gantian tetapi ianya merupakan makanan tambahan dimana anda tidak perlu berlapar dan meninggalkan rutin harian.
Berfungsi mempercepatkan penurunan berat badan dengan efektif dan mengekalkan bentuk badan dalam jangkamasa yang panjang. Jangkamasa masa penurunan dengan cara pemakanan yang teratur mampu menurunkan berat badan 2-5kg seminggu


Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 012 9042133
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
Manager
N.Z New Image Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment