Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, March 10, 2015

Pilih Alpha Lipid Sd2, Terbukti 30 Tahun Bertapak di Pasaran

Ubat Kurus Pembunuh.
Tiada Jaminan Insuran.

ALPHA LIPID SD2 adalah keluaran syarikat New Image Asia yang telah bertapak selama lebih 30 tahun di pasaran dan ia terbukti berjaya menurunkan berat badan secara semulajadi, selamat dan berkesan.


• Alpha Lipid SDII tercipta daripada hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University iaitu Dr. George Cahill dan Dr. George Blackburn yang berjaya membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan penyimpanan Protein dan Diet Ketogenik.

• Alpha Lipid SD2 adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein bukan GMO – 75%, terpilih dan bergred tinggi, serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Ianya dapat membantu menurunkan berat badan secara sihat.Tanpa kesan sampingan.

• Tidak mengandungi perisa atau pemanis tiruan dan dapat membantu memastikan tubuh mempunyai semua nutrien penting termasuk protein untuk membakar lemak, mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian.

• Kandungan Asid Amino, Vitamin A, B, C, D, E, dan mineral. Bukan “meal replacement” dimana anda perlu berlapar tetapi ia adalah “meal supplement” dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda dan tanpa berlapar..

UNTUK PEMBELIAN, BOLEH WHATSAPP / CALL/ SMS ke
013 9837195
(AZIZI)
HARGA PROMOSI RM170 (HARGA BISA RM190)
FREE SHAKER DAN FREE POS LAJU.

No comments:

Post a Comment