Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, July 15, 2016

Slim Diet 2 Weight Loss (SD 2)

Slim Diet 2 Weight Loss (SD 2) adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dengan asid amino, vitamin A, B, C, D, E dan mineral. SD 2 juga bukanlah 'meal replacement' seperti produk lain dimana kita perlu berlapar dan hanya mengambil produk itu sahaja dan membuatkan kita merasa kenyang dan ianya sama sekali tidak membakar lemak anda. Oleh itu, anda perlu bergantung terus dengan produk seperti itu. SD2 pula adalah 'meal supplement' dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Lebih banyak anda makan makanan yg berprotein lebih banyak lemak yang akan dibakar. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

SDII produk pelangsingan badan yang terkenal di New Zealand dan kini baru dipasarkan di Malaysia. Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University (Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn). Hasil dari kajian ini, syarikat NZ New Image Asia Sdn.Bhd yang juga pengeluar produk Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menghasilkan produk SD II yang mampu menggegarkan pasaran di Malaysia. Jangan terkejut jika dikatakan di New Zealand rekod tertinggi penurunan berat badan adalah 64 kg dalam tempoh sebulan.

  • Kadar Penurunan Berat badan yang seimbang dan sekata, tiada masalah kulit kendur dan berkedut.
  • Melangsingkan Badan secara sihat dan semulajadi dengan program yang amat ringkas dan mudah.
  • Memegang Rekod Dunia dengan penurunan berat badan 64 kg dalam masa 1 bulan.
  • Kaya Dengan Zat-zat pemakanan yang seimbang, menjadikan kita lebih sihat.
  • Masalah Kesihatan yang dialami bertambah baik tanpa disedari.
  • Berdasarkan jumlah jualan di Asia-Paasifik, produk penurunan berat badan NZ New Image SD II telah menurunkan 6000 Tan lemak diseluruh dunia sepanjang 21 tahun di pasaran.
  • Dijamin hasil yang memuaskan, berkesan dan menjimatkan.
  • SD II adalah program menurunkan berat Pertama Di Dunia yang amalkan Teknik Diet Karbohidrat Rendah.
  • Memegang catatan World Guiness Book of Records kategori Penurunan Terpantas.
  • Kunci kejayaan SD II ialah : Turunkan Diet Karbohidrat + Kurangkan Lemak.
  • Penurunan purata 1 minggu ialah 3 kg adalah PASTI. (jika setia pada syarat) Tanpa perlu berlapar.

No comments:

Post a Comment