Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Monday, January 30, 2012

BAGAIMANA SLIM DIET 2 BERTINDAK?

Dengan penggunaan SLIM DIET2 tiada peraturan yang rumit namun memberi kesan yang berkekalan. Semudah A,B,C...

1) Ikut garis panduan SDII yang dicadangkan. Ambil 2 skop SDII, 4 kali sehari
bersama menu harian. 

2) Hentikan pengambilan makanan berlemak,berkanji dan gula daripada diet anda.
(PROTEIN SPARING MODIFIED FAST)

Pelbagai kajian Jurnal perubatan menunjukkan keberkesanan dalam menurunkan berat badan mengamalkan konsep ' Protein Sparing Modified fast ' (PSMF).Program New Image Slim Diet II adalah berdasarkan konsep PSMF.
BAGAIMANA SLIM DIET 2 BERTINDAK?

Badan mempunyai 2 sumber tenaga:-
* Makanan yang anda makan
* Lemak yang terkumpul
Apabila anda mengurangkan karbohidrat (gula) badan anda semulajadi akan menghancurkan lemak. Jumlah karbohidrat yang mencetuskan penghancuran lemak sebagai Tahap Karbohidrat (CCL)
Apabila lemak hancur, Ketona dikeluarkan dan proses ini dipanggil Ketosis. Ketona diukur dengan strip ujian air kencing. Kimia ini baik menghancurkan lemak dan mengurangkan kelaparan.Ketona dikeluarkan dalam air kencing.
 
Hubungi/SMS untuk mendapatkan Slim Diet 2.
Azizi-013 9837195

No comments:

Post a Comment