Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Wednesday, January 4, 2012

Bagamana Slim Diet 2 Bertindak??

2 sumber tenaga dalam badan manusia iaitu MAKANAN YANG ANDA MAKAN DAN LEMAK-LEMAK YANG ANDA SIMPAN dalam tubuh badan.

Jadi, apabila kita mengurangkan pengambilan karborhidrat (kanji dan gula) maka badan anda akan semulajadi akan menghancurkan lemak untuk sumber tenaga.

Jumlah karbohidrat yang mencetuskan proses penghancuran lemak tersubut dipanggil TAHAP KARBOHIDRAT KRITIKAL (CCL). Dengan kehancuran lemak tersebut, KETONA dikeluarkan (proses KETOSIS). Ia boleh diukur menggunakan strip ujian air kencing (KETOSTIX). Penghancuran lemak dilakukan dengan pantas malah menghalang perut berasa lapar yang keterlaluan.

SD11 akan bekerja rapat dengan sistem penurunan berat badan semulajadi, selamat dan berkesan..

Malah SD11 turut menyediakan hampir semua bahan kandungan yang diperlukan seperti protein kualiti tinggi, vitamin, mineral serta asid lemak yang diperlukan oleh tubuh badan secara seimbang.

Kesimpulannya SD11 adalah "MEAL SUPPLEMENT" BUKANNYA "meal replacement" seperti produk lain. SD11 memang unik !!!!

Hubungi/SMS saya untuk mendpatkan Slim Diet 2 pada harga yang istemewa.
Azizi
0139837195

No comments:

Post a Comment