Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Monday, September 26, 2011

Apa Itu Ketosticks.?


Apa fungsi ketosticks nie???
Istimewanya program penurunan berat badan bersama Slim Diet 2 ini anda dapat mengukur tahap pembakaran lemak dengan menggunakan ketostick.

Di mana untuk dapatkan ketosticks?
Anda boleh mendapatkan ketosticks ni di kedai2 Pharmacy atau boleh beli dari Syarikat kami. Harga ketosticks ni rm27 utk 50 strips. So, boleh guna byk kali lah.

Mengapa anda memerlukan Ketosticks?
First, mari kita belajar sains sikit, apabila kita sedang menjalani program slim diet2 ini, lemak di dalam badan kita ini akan terurai kepada 3 komponen,
1) tenaga
2) ketone 
3) air (dinyahkan melalui air kencing / peluh)
Jadi ketosticks ini berfungsi untuk menguji kehadiran ketone yang dinyahkan dr tubuh kita melalui urine.

Bagaimana untuk menggunakannya?
Ujian ketone boleh di lakukan pada hari ketiga selepas pengambilan slim diet 2. Biasanya ujian lebih efektif dilakukan pada waktu pagi.
1) ambil 1 strip ketostick dn celupkan bahagian yang ada kapas tu pada urine, tunggu sebentar utk melihat perubahan warna pada kapas tersebut,
Jika warna Putih : pembakaran lemak tidak terjadi (negative)anda telah mengambil karbohydrate secara berlebihan. Maka anda harus mengurangkan pengambilan karbohidrat utk hari2 berikutnya.
Jika warna Pink: pembakaran lemak terjadi secara optimum (positive). Teruskan program diet anda!!!
Jika warna Purple: anda kekurangan karbohidrat atau kekurangan air.
Kesimpulannya disini, anda mampu mengukur tahap pembakaran lemak anda setiap hari. Mudah kan? Program diet lain xder benda2 mcm ni.

1 comment:

  1. saya nak beli jeto strips ni.... tp macam mana n kat mana? saya cari kat pharmacy dorg kata x der jual...

    ReplyDelete