Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, September 13, 2011

Jangan Seksa Badan Kita

Jangan seksa badan kita…
Badan perlukan tenaga tiap-tiap hari. Tenaga dibekalkan melalui karbohidrat dan gula. Pagi makan nasi lemak+teh tarik, tengahari makan nasi kandar+air sirap, malam makan nasi goreng kg+teh ais… Bayangkan berapa banyak carbohidrat+gula yang masuk dalam badan sedangkan badan cuma nak sikit je carbo untuk bina tenaga.. yang lebih-lebih tu kalau tak dibakar dia simpan sebagai lemak. Sebab itu ada mangsa tsunami yg tertimbus berhari-hari masih boleh hidup tanpa makanan sebab badan dapat bakar balik lemak lama yang tersimpan untuk dapatkan tenaga… Oleh itu tanpa carbo dan gula, kita masih boleh hidup… Protein pula dapat bina otot-otot supaya bila kurus, badan tak menggeleber.. inilah konsep KURUS DENGAN SLIM DIET II (SD2) sebenarrnya… Dengan mengamalkan diet SD2, perut kenyang sebab segala vitamin dan zat-zat dah lengkap masuk dalam badan. Walaupun kita tak makan nasi tapi badan masih ada tenaga (kita tak akan rasa letih lansung)… Protein juga akan jadikan badan cantik dan tak menggeleber.. Yang pasti bila badan kurus, kulit cantik, hati senang dan suami pun makin sayang.. BETUL TAK??
Apa nak tunggu lagi?? Insyallah untuk mereka yang betul-betul nak turunkan berat badan, saya akan cuba bantu anda semua…

Turunkan berat badan tuan/puan dengan Slim Diet 2. Penurunan adalah pasti, 1 tin Sd2 seminggu bersamaan 3 kg setiap minggu adalah pasti sekiranya setia pada syarat. Sd2 adalan produk turunkan berat badan yang berkesan,produk pelangsingan badan yang terpantas, pengurangan berat yang maksimum, menjimatkan dan dijamin akan memuaskan hati anda.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline, Slim Diet 2 & Alpha Lipid Sleep Time
website : http://www.newimageasia.com.my/ 
Related Blog : http://alphalipid2sihat.blogspot.com/
                    : http://sleeptime-net.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment