Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, September 23, 2011

Cara Pengambilan Slim Diet 2

Peraturan penting untuk Slim Diet II
1. Goncang Slim Diet anda sebelum buka. (Memastikan nutrien2 khusus di tabung bercampur secara sama rata)
2. Anda mesti mencampurkan dua sudu formula 8oz (250m1) secawan atau lebih air empat kali sehari. (Sudu plastic disediakan bagi setiap tabung).
3. Makan hanya dari senarai makanan. Makanan ini perlu dipilih dengan berhati-hati untuk memastikan maksimum dan penurunan berat badan yang efisien.
4. Anda mesti mengambil 2-4 protein makanan setiap hari dengan sayuran (mentah atau masak) daripada senarai makanan.
5. Anda mesti mempunyai minimum 20 gram karbohidrat daripada senarai makanan itu, tetapi anda mesti tidak melebihi 35 gram.
6. Anda mesti menjumlahkan sebanyak dua sudu pencuci mulut tekanan minyak SEJUK dan satu sudu pencuci mulut cuka sidar sehari.
Catatan: Ia adalah sangat penting untuk mengambil sedikit minyak dalam diet untuk memastikan pusingan nutrien anda sempurna dalam bentuk Penting Asid Lemak dan juga untuk memudahkan penyerapan bagi vitamin-vitamin lemak larut dalam formula.
Yang pentingnya – JANGAN MENIPU DIRI ANDA SENDIRI

No comments:

Post a Comment