Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Saturday, November 12, 2011

Anda Masih Tidak Percaya??

Nazri dari Bangi - 7kg dengan 3 tin (012-5712470)

Ifa dari Perlis - 10kg dengan 2 tin (012-5348669)

Haslina dari KL - 10kg (013-6363598)

Bahliana dari Tawau - 8kg dengan 2 tin (012-8109666)

ANDA TAK PERCAYA? kalau masih tak percaya anda boleh telefon nombor tersebut. kalau tipu, saya tak berani letak nombor telefon tersebut di sini.Ada banyak lagi testimoni tapi ini sahaja yang sempat saya update buat masa ini.

Orang lain telah mendapat manfaatnya anda bila lagi?masih memikirkan kosnya?sebenarnya kos tersebut sangat rendah berbanding manfaat yang anda dapat.Anda sanggup untuk membeli makanan yang akhirnya akan menggemukkan anda tapi tak sanggup untuk buat pelaburan yang sedikit.sampai bila anda nak dikutuk dan diejek dengan bentuk badan anda tu?Inilah masanya untuk anda berubah.buktikan pada mereka anda lebih menarik,anda lebih anggun,anda lebih cantik.saya percaya anda boleh dan saya akan guide anda.tingkatkan keyakinan anda supaya hidup anda lebih ceria setiap hari.kalau bukan untuk anda buatlah perubahan ini untuk suami anda, pasangan anda atau orang tersayang. Buatkan mereka selesa dan gembira disamping anda.

saya hanya ingin berkongsi kebaikan produk.nak atau tidak terpulang pada anda.anda sendiri yang tentukan hidup anda bukan saya.saya tidak akan rugi jika anda tak mahu membuat perubahan.fikir-fikirkan lah...semoga anda berjaya.

AZIZI
0139837195

No comments:

Post a Comment