Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Wednesday, November 16, 2011

Apa Perbezaan Slim Diet 2 dan Produk Pelangsingan Yang Lain?

Bezanya Slim Diet 2 (SD2) dengan produk diet yang lain ialah:
 
1) Ianya diformulasi oleh 2 org professor dari Harvard Medical School iaitu Dr George Carhill dan Dr George Blackburn. kedua2 professor ini pakar dalam kajian pemakanan di University yang paling terkemuka… di dunia. Produk Diet yg lain ada back up sehebat ini? Siapa yg formulasinya?

2) SD2 dikilangkan oleh syarikat New Image International, Auckland New Zealand dan dipasarkan di Australia, New Zealand, Taiwan, Malaysia, Singapura, Indonesia, HongKong, Filipina dan Japan. Kira SD2 ini “WORLD CLASS” produk. Produk lain dikilangkan di mana? di Malaysia? di kilang kontrak?

3) Konsep diet SD2 ialah MEAL SUPPLEMENT -iaitu anda dibenarkan MAKAN ketika berdiet. Pelikkan? Tapi perlu makan protin sahaja, kurangkan karbohidrat. Konsep produk diet lain ialah MEAL REPLACEMENT- iaitu kena berlapar dan tak boleh makan apa-apa. So SD2-anda diet tapi kena MAKAN!


4) Selamat dan efektif kerana bersumberkan pemakanan alam semulajadi dan pembakaran lemak dibadan juga secara semulajadi.


5) Program pelangsingan badan yang pertama mengamalkan teknik diet karbohidrat rendah.


6) Tiada kesan sampingan seperti sakit perut atau kerap buang air besar. Kumuhan pembakaran lemak
    dibuang secara semulajadi dengan meminum banyak air.
AZIZI
0139837195

No comments:

Post a Comment