Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Saturday, November 26, 2011

Ramai Yang Bertanya, Selepas Mendapat Berat Yang Ideal, Bagaimanakah Pemakanan Seterusnya.

Slim Diet 2 diformulasikan oleh dua doktor pakar diet dari Harvard Medical School. Produk ini telah bertahuntahun dikaji dan selamat digunakan. Ada juga pengguna yang mengalami masalah darah tinggi dan kencing manis dapat mengawal penyakit mereka apabila menggunakan Slim Diet 2.

“Selain itu, produk yang berasaskan protein soya bergred tinggi ini juga diperkayakan dengan vitamin, mineral, asid amino dan asid lemak yang terpilih. Jadi tidak hairanlah kebanyakan pengguna kami bertenaga dan berasa kenyang. Ramai pengguna bimbang apabila memikirkan kesan setelah berhenti menggunakan produk ini.

“Alhamdullillallah, ada pengguna menguji menggunakan produk ini selama seminggu dan berjaya turunkan 3kg. Dia kemudiannya berhenti selama dua minggu, beratnya tidak bertambah. Sejak itulah, dia percaya keberkesanan produk ini. Slim Diet 2 menjadi pilihan orang ramai kerana harganya berpatutan dan dikatakan mampu menurunkan berat badan dengan cepat.

“Produk diiktiraf Guiness Record kerana pengguna berjaya menurunkan 64 kg dalam masa sebulan di New Zealand. Kesimpulannya, Slim Diet 2 adalah produk diet yang mudah, murah, selamat, dan tidak perlu berlapar

Selain dari diet yang selamat dan semulajadi, ia sebenarnya secara tdk langsung membantu kita menghindarkan segala penyakit yang berpunca dari obesiti. Ada juga yang bertanya, sampai bila harus mereka melalui diet begini? Jawapannya adalah tidak! Kerana setelah anda mendapat berat yg ideal, anda haruslah mengambil diet yg seimbang, dan melakukan senaman bagi mengekalkan berat bdn anda. Yang penting sekali, kemungkinan penambahan berat badan selepas program diet adalah sangat rendah.

No comments:

Post a Comment