Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Thursday, December 8, 2011

Saya Amat Gembira Mendengar Cerita Ini Dari Pengguna Slim DIet 2

"Berat badan saya sebelum ini adalah 80kg pada bulan 7/11, namun setelah mengambil slim diet 2, berat badan saya semakin menurun. Dengan tin yang pertama (10 hari) saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 4kg. Alhamdulillah, setelah 2 bulan menggunakan produk slim diet 2, berat badan saya telah turun menjadi 60kg. Iaitu penurunan sebanyak 20kg dalam masa 2 bulan. Badan saya juga menjadi firm dan tidak menggelebeh akibat penurunan ini malahan kulit menjadi semakin tegang kerana program ini mengamalkan pemakanan yang sihat dengan pengambilan protein yang cukup.

Tetapi apa yang mengejutkan saya adalah slim diet 2 bukan sahaja menurunkan berat badan saya malahan telah mengurangkan penyakit asthma saya. Kerana slim diet 2 membakar lemak-lemak yang terkumpul dalam badan seperti lemak di jantung. Jika sebelum ini saya termengah-mengah untuk menaiki tangga, tetapi setelah mencuba slim diet 2 saya mampu untuk naik tangga tanpa merasa penat.

Slim diet 2 bukan sahaja 'mencantikkan' badan saya, malah saya mampu menjana pendapatanyang lumayan dengan slim diet 2.



Terima kasih slim diet 2"
Hubungi/SMS saya untuk mendapatkan Slim Diet 2 pada harga HEBAT sekarang.
AZIZI
013 9837195

No comments:

Post a Comment