Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, July 17, 2012

Ramai Yang Bertanya..Boleh Ke Berdiet ALSD2/SD2 Semasa Berpuasa??

Salam Semua..entri kali ni sebab ramai yang bertanya bolehke berdiet dengan alpha lipid sd2 atau slim diet 2 sd2 semasa bulan puasa. Jawapan dia sudah tentu BOLEH.

Puasa dah tak lama lagi.. ini lah peluang untuk kita semua menurunkan berat badan sebelum raya.. nanti boleh lah kalau nak pakai baju-baju kebaya tuh.. kalau tidak asyik dok pakai baju kurung pesak ataupun jubah yg besar je semata-mata nak tutup perut buncit dan spare-spare tayar tuh..

Bila dah kurus baru lah bersemangat nak melawa.. Jadi, saya dapat banyak soalan daripada rakan-rakan yang cuba nak kuruskan berat badan semasa berpuasa… Dah ramai dah di kalangan kita mula lah sibuk nak ganti puasa yang tahun lepas tuh.. Jadi, persoalan di sini, BOLEHKAH KITA MENGAMALKAN PROGRAM SLIM DIET II SEMASA BERPUASA??

Jawapannya: Tentu saja boleh mengamalkanAlpha Lipid SD2 / Slim Diet 2 sd2 semasa berpuasa tetapi anda kena faham semasa berpuasa metabolisma kita menjadi rendah dan penurunan kita menjadi perlahan sedikit dari hari2 yg kita makan kenyang. Perlu diminum 8 scoop sehari juga semasa berpuasa.

Waktu yang disarankan buat lah adjustment sendiri supaya kita boleh ambil 3x sehari. Contohnya: 3 skup 30 minit sebelum  sahur, 3 skup semasa berbuka (30 minit lps tu baru berbuka puasa) dan last sekali 2 skup lagi sebelum tidur .So total 8 scoop sehari. Cara ni lebih praktikal di bulan puasa.



Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Tel No : 013 9837195 
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment