Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Sunday, March 3, 2013

Bagaimana Heendak Menjadi Pengerdar Alpha Lipid Sd2

Salam hormat,

Masa berlalu begitu pantas sekali. Tahun 2012 sudah berlalu, manakala tahun 2013 telahpun bulan ke-3 (Mac). Saban hari, kita dihidangkan dengan kenaikan harga barang dan perkhidmatan seiring dengan peningkatan taraf hidup di Malaysia. Jika dahulu sebiji gula-gula boleh dibeli dengan harga 5 sen, kini ia meningkat kepada 20 sen sebiji.

Kini, budaya melakukan kerja part time, overtime dan menjana side income (pendapatan sampingan) bukan lagi suatu yang asing dalam kalangan masyarakat Malaysia. Bahkan ada juga yang melakukan sehingga 3 atau 4 kerja berbeza sehari semata-mata untuk menampung perbelanjaan hidup. Persoalannya, adakah ia berbaloi dengan usaha, masa dan tenaga anda?
alpha lipid sd2
ALPHA LIPID SD2

Perniagaan Alpha Lipid Sd2 Yang Lumayan


Perniagaan juga kini telah menjadi trend semasa bagi menjana pendapatan sampingan terutama sekali perniagaan internet atau bisnes online. Namun, perniagaan memerlukan produk atau servis yang berkualiti dan mempunyai permintaan yang tinggi untuk mendapat pulangan yang lumayan. Anda boleh mencipta produk sendiri, yang mungkin agak sukar untuk melakukannya, ATAU anda boleh juga menjual produk orang lain, yang telah dijamin popular dan mempunyai reputasi yang tinggi.

Produk pengurusan badan ALPHA LIPID SD2 merupakan suatu jenama yang kian mendapat tempat di Malaysia. Keberkesanan hasil penurunan antara 2-5kg dalam tempoh hanya seminggu, reputasi dan kredibiliti produk ALPHA LIPID SD2 terus meningkat dengan pantas. Permintaan yang tinggi terhadap produk juga terus meningkat yang menjadikannya sebagai lubuk menjana pendapatan lumayan!

Peluang Menjadi Pengedar Alpha Lipid Sd2


Seiring dengan perkembangan jenama ALPHA LIPID SD2 di pasaran, kami membuka peluang kepada mereka yang berminat menjalankan perniagaan dan menjadi wakil pengedar ALPHA LIPID SD2, tidak kiralah samada secara full time mahupun part time. Potensi pendapatan anda tidak terhad kepada untung runcit semata-mata, malahan anda bakal menikmati sehingga 5 bentuk pendapatan yang berbeza. Lumayan bukan?

Dengan komitmen dan usaha yang berterusan, kami mampu membantu anda menjana pendapatan antara 3 hingga 5 angka sebulan. Namun begitu, harus diingat bahawa perniagaan anda bermula setelah anda menjadi dealer atau pengedar ALPHA LIPID SD2. Jadi, bagaimana untuk menjadi pengedar? Mudah sahaja.

NZ NEW IMAGE & ALPHA LIPID SD2

Cara Menjadi Pengedar Alpha Lipid Sd2


Pertama sekali, anda perlu mendaftar sebagai ahli NZ New Image Sdn Bhd untuk mendapatkan produk pada harga ahli iaitu RM150 berbanding harga runcit (RM180).
Anda boleh mengumpulkan jualan dalam 1 bulan, sebanyak 3000 PV iaitu bersamaan 30 tin ALPHA LIPID SD2 (1 tin = 101 PV) ATAU anda boleh terus membuat pembelian sebanyak 3000 PV dalam 1 resit sebagai jalan pintas untuk bergelar pengedar bertauliah.

Pendapatan Pertama Anda: RM250 - RM300.

Sebagai pengedar, anda bakal menikmati komisen maksimum (25%) bagi setiap jualan anda. Bermaksud anda dibayar sebanyak RM25 bagi setiap jualan. Contoh: Anda menjual hanya 1 tin sehari, atau 30 tin dalam sebulan.

Untung Runcit (RM30) --> 30 tin x RM30 = RM900,
Komisen Jualan (25%) ---> 30 tin x RM25 = RM750,

Jumlah Anggaran Pendapatan ---> RM 900 + RM750 = RM1 650

Ini belum dikira lagi dengan bonus yang bakal anda terima iaitu bonus jualan kumpulan, komisen jualan terkumpul seluruh negara dan wang tunai royalti. Untuk pengetahuan anda, bakal pengguna pada kebiasaannya akan membeli antara 2 ke 4 tin dalam satu pembelian, iaitu bekalan produk selama 2 minggu sehingga sebulan. Oleh itu, inilah potensi perniagaan yang mungkin anda tidak akan temui di tempat lain.

WANG TUNAI ROYALTI DI DALAM BRIEFCASE

Apatah lagi, produk ALPHA LIPID SD2 benar-benar berkesan dan pengguna tersebut akan mencari anda kembali untuk pembelian yang seterusnya. Masih kurang jelas? Apa kata hubungi saya di talian 012 904 2133-AZIZI untuk penerangan yang lebih lengkap. Saya sedia membantu anda!

Salam maju jaya!

No comments:

Post a Comment