Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, March 8, 2013

Diet Alpha Lipid Sd2 vs Berdiet Sendiri

APA BEZA ANTARA BERDIET SENDIRI TANPA MAKAN KARBO DGN BERDIET Alpha Lipid SD2 JUGA KURANGKAN KARBO??

So saya nak beri pencerahan sikit ade orang kata baik tak payah makan langsung sebab berdiet dengan Alpha Lipid SD2 semua tak boleh makan?  Hishh betul ker semua tak boleh makan??

Di sini kita lihat bagaimana Alpha Lipid SD2 MEMBANTU anda untuk mengurangkan berat anda dgn membakar lemak yg terkumpul dengan lebih PANTAS!!

OK Berdiet sendiri tanpa mengambil apa-apa supplement memang
boleh kurus. Tapi tahukah anda?diet ini akan mengakibatkan BADAN MENJADI LEMAH sebab makanan & vitamin yang diperlukan tidak mencukupi. Kita mungkin tidak mengetahui sama ada lemak@ air yang hilang. Kemungkinan jisim otot otot pun boleh rosak. Apabila memulakan semula pengambilan nasi@karbo berat badan akan naik berganda.
Dengan Alpha Lipid SD2 walaupun tanpa pengambilan karbo(cth:Nasi) jisim otot akan dibina sambil mencantikkan kulit sebab kandungannya protin yang berkualiti tinggi. Jadi kalau otot dah terbina,peratus untuk gemuk semula adalah rendah kerana lemak telah dibuang secara kekal. Yang penting apabila mendapat berat yang diinginkan pastikan anda menukar pola pemakanan yang lebih seimbang....
KELEBIHAN Alpha Lipid SD2 (Protien Sparing Diet )
APE YG nak ditunggu lagi sebab begitu ramai customer berpuashati kerana produk ini bukan sahaja membantu mengurangkan berat badan anda malah ia juga mengajar anda untuk menjalani Hidup Sihat Senpanjang Hayat.Bulan puasa tinggal beberape hari sahaja inilah mase yg TERBAIK utk anda memaksimumkan DIET Anda


ANDA WAJIB CUBA ALPHA LIPID SD II SEKARANG DAN LIHAT PERUBAHANNYA SENDIRI!
Saya alu-alukan anda untuk sebarang pertanyaan lanjut:  012 9042133-azizi

No comments:

Post a Comment