Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Saturday, March 23, 2013

Ketostick Mesti Warna Pink

Selamat sejahtera kepada para pembaca setia..

Seperti yang kita  ketahui, program diet Alpha Lipid Sd2 merupakan program diet pengurusan berat badan TANPA BERLAPAR. Alpha Lipid SD2 juga merupakan program diet yang pertama yang membolehkan anda melihat progress dan keberkesanan produk pada diri anda. 



KEPENTINGAN KETOSTICK KEPADA ALPHA LIPID SD2


Ketostick merupakan suatu alat untuk mengesan kehadiran lemak yang terurai (ketone) dalam urine, hasil daripada proses pembakaran lemak yang dipanggil ketosis. Ketostick merupakan suatu elemen penting dalam program diet Alpha Lipid SD2 bagi memastikan bahawa badan anda sedang membakar lemak ataupun tidak.

Jadi bagaimana untuk mengetahui keputusan bagus atau tidak?


Anda perlu memastikan hasil ujian ketostick anda berwarna pink (merah jambu) seperti dalam gambar di atas. Anda sudah boleh bermula seawal hari ke-3 pengambilan Alpha Lipid SD2. Jika anda berjaya, bermaksud badan anda sedang membakar lemak pada kadar yang paling ideal. Anda perlu teruskan sahaja cara anda berdiet dan pemakanan harian anda.

Namun, jika anda mendapat warna putih atau ungu, anda perlu memperbetulkan semula kadar pengambilan karbohidrat anda sehinggalah anda mendapat keputusan positif (warna pink) pada ujian air kencing anda. Jika anda tidak mendapat warna pink, maka ianya satu pembaziran kepada wang ringgit kerana anda mungkin tidak mendapat keputusan yang memberangsangkan.

Dapatkan produk Alpha Lipid SD2 yang original daripada kami dengan menghubungi 012 9042133 (AZIZI). Kami adalah pengedar dan konsultan yang bertauliah bagi seluruh negara.

P/s: Ribuan pengguna menjadi kurus dengan cepat dan terkejut dengan hasil penurunan berat/ saiz badan dari minggu pertama lagi. Yang lebih penting, penurunan berat badan yang cepat ini dijamin selamat, tiada kesan gebehan serta tiada kesan yo-yo. Biasa berlaku pada diri anda bukan...?

No comments:

Post a Comment