Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Monday, March 4, 2013

Tips Alpha Lipid Sd2..Mengapa Penurunan Perlahan.

Salam sejahtera,

Kali ini saya ingin berkongsi berkenaan persoalan yang kadangkala diajukan kepada saya iaitu, "Apakah yang boleh memperlahankan kesan penurunan berat badan semasa pengambilan Alpha Lipid Sd2. Ya, jika anda mengamalkan diet Alpha Lipid SDII, potensi penurunan mingguan anda adalah antara 2-5kg. Namun, harus diingat bahawa ianya mestilah dilakukan dengan cara yang betul.

Alpha Lipid SD2
Jika anda tersalah secara sedar mahupun tidak sedar, ia akan mempengaruhi keputusan yang bakal anda dapat sepanjang pengambilan Alpha Lipid SD2 ini. Antara 'gangguan' yang boleh memperlahankan penurunan berat badan anda adalah:
  1. Mengambil makanan yang mengandungi karbohidrat. Mungkin anda terambil secara tidak sengaja atau secara sengaja makanan yang mengandungi karbohidrat tersembunyi.
  2. Pengambilan ubat-ubatan yang mengganggu penurunan berat dan hormon anda seperti Antidepressants, Estrogen dan HRTs (termasuk ubat perancang kehamilan) serta steroids.
  3. Mengalami haid (menstruation) atau pra putus haid (premenopause) bagi golongan wanita.
  4. Perut anda berlapar kerana anda tidak makan secukupnya. Ini menyebabkan badan anda menyimpan lemak untuk tempoh yang lebih. Oleh itu, makan sekurang-kurangnya 3 kali sehari.
Jika anda ada membuat perkara-perkara di atas, ia sememangnya akan menganggu penurunan berat badan anda ketika pengambilan Alpha Lipid SD2. Oleh itu, pastikan anda lebih berhati-hati di masa hadapan untuk mengelakkan kerugian masa dan wang anda. Tidak berbaloi jika anda membeli produk pengurusan badan ini tetapi tidak mengikut cara yang sebenar dan tidak mendapat kesan seperti yang sepatutnya.

Ada persoalan? Hubungi saya di talian 012 9042133 AZIZI

Extra Tips:  Ambil 1 sudu minyak zaitun (Olive Oil) dan 1 sudu cuka epal (Apple Cider Vinegar) dalam bancuhan Alpha Lipid SDII sekali sehari untuk mempercepatkan lagi pembakaran lemak. Di mana nak beli? Anda boleh jumpa di pasaraya berdekatan dengan anda. Selamat mencuba! ;)

No comments:

Post a Comment