Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, March 8, 2011

Slim Diet 2 SD2- kurus Tanpa Perlu Berlapar

GEMUK!!! GENDUT!!! Bila orang panggil dengan nama tu, nampak macam lawak kan? Tapi ramai yang tak tahu tuan empunya diri tu sedih, menangis dalam hati dan rasa rendah diri. Bukan minta jadi begini lantaran terlebih makan dan kurang bersenam. Dalam hati tu terdetik juga nak kembali slim macam dulu. Tapi Macam Mana?
Bosan mencuba macam2 produk pelansingan badan dipasaran tapi berat badan tak turun-turun jugak kalau turun pun sikit je.. Orang sanggup buat ape sahaja semata-mata nak kurus. Betul tak? Ada orang telan macam2 ubat, Berlapar tak makan dan ada sampai ketahap yang lebih teruk lagi. Pusat2 rawatan untuk turunkan berat badan memang banyak sekarang tapi wang yang lebur pun banyaklah. Nak pergi bersenam pun takde masa. Beli basikal kayuh dalam rumah konon--- mula2 tu memang bersemangat lepas tu lebur bila hasilnya tak seperti diharapkan dan memenatkan.
Mengapa orang terdesak sangat nak kurus? Selain susah nak cari saiz seluar, kita juga nak nampak cantik dan yang penting sekali kesihatan. Kegemukan punca beberapa penyakit. Fakta menunjukkan semakin ramai individu yang mengalami obesiti @ kegemukan disebabkan diet pemakanan yang tidak sihat dan kurangnya bersenam. Masalah obesiti tidak hanya berlaku pada orang dewasa malah kanak2 jugak tidak berkecuali.


Sila Hubungi/ SMS saya untuk mendapatkan SLIM DIET 2

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/ 

No comments:

Post a Comment