Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Thursday, March 24, 2011

Senaman Semasa Diet Slim Diet 2 SD2

hai para pembaca yang budiman..ok semasa diet SD2, senaman amatlah penting. Jadi jangan abaikan senaman ye..

Senaman Yang Mencukupi : Berjalan selama 20 – 30 minit setiap hari sudah memadai untuk membantu memecahkan kalori. Walaubagaimana pun, kadar senaman hendaklah bergantung kepada tahap kesihatan seseorang. Sekiranya anda seorang yang mempunyai masalah kesihatan, memadailah dengan berjalan di permukaan yang rata atau gantikan saja dengan senaman lain seperti renang.

Sila Hubungi/ SMS saya untuk mendapatkan SLIM DIET 2

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/ 
Nak Buat Bisnes : http://peluangperniagaan-alphalipid.blogspot.com/

1 comment:

  1. Saya bekerja dan mempunyai working hours yang tidak tetap menyukarkan saya untuk mencari masa untuk melakukan senaman. Saya ingin tahu jika saya ambil SD2 dan tidak melakukan senaman adakah saya tidak akan mengalami penurunan berat yg banyak?

    ReplyDelete