Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Wednesday, March 16, 2011

Soalan Lazim Slim Diet 2 SD2 - Bolehkah semua orang kehilangan berat badan dengan diet ini? saya sudah cuba pelbagai cara tetapi tidak berhasil.

Ramai yang bertanya pada saya solan ini. Sebab memang ramai diluar sana telah mencuba pelbagai produk sebelum mereka diperkenalkan dengan SLIM DIET II. Produk yang berkesan lagi menjimatkan WANG. Jawapan saya :

Ya! Semua orang akan kehilangan berat badan dengan Slim Diet II. Perbezaannya Cuma berapa banyak dan kecepatannya.

Tiada siapa, melalui satu tempoh masa , boleh mengekalkan berat badan mereka dengan rancangan penurunan berat badan dengan cepat hanya 800 kalori sehari.

Ia perlu menjadi kehilangan lemak berpanjangan apabila menggunakan diet sebagai satu sumber pemakanan.

Sifat membuat lelaki membakar lebih kalori daripada wanita; oleh itu lelaki dapat mengurangkan berat badan lebih cepat.

Sila Hubungi/ SMS saya untuk mendapatkan SLIM DIET 2


Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/ 

No comments:

Post a Comment