Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Monday, December 17, 2012

Alpha Lipid Sd2 Formula Diet Yang Efektif

Semulajadi setiap wanita mengidamkan tubuh badan yang cantik dan sihat, tidak dinafikan memiliki tubuh badan yang cantik akan membuatkan seseorang wanita akan menjaga penampilan disamping itu akan lebih berkeyakinan.

Isu berat badan selalunya menjadi masalah pada kaum wanita. Antara simptom-simpton yang sering melanda kaum wanita antaranya cepat rasa rendah diri, tidak bersemangat, dan mudah putus asa.
Dari segi pemakaian juga sering timbul rasa malu untuk berpenampilan cantik kerana berat badan yang keterlaluan atau tidak seimbang.

Ada yang sanggup berlapar hanya kerana mahu sentiasa kelihatan kurus sehingga membawa tabiat makan yang tidak betul. Keadaan ini boleh mengundang penyakit anorexia atau bulimia.

Disamping pemakanan yang seimbang dan bersenam, badan kita juga memerlukan supplement untuk membantu keseimbangan diet dalam badan kita. Ramai yang sudah tahu keberkesanan produk yang terkenal dari New Zealand ini, iaitu Alpha Lipid, terbaru mereka memperkenalkan Alpha Lipid Sd2.

ALPHA LIPID SLIM DIET 2

  • Alpha Lipid SD2 adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein bukan GMO – 75%, terpilih dan bergred tinggi, serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Ianya dapat membantu menurunkan berat badan secara sihat.
  • Tidak mengandungi perisa atau pemanis tiruan dan dapat membantu memastikan tubuh mempunyai semua nutrien penting termasuk protein untuk membakar lemak, mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian.
  • Kandungan Asid Amino, Vitamin A, B, C, D, E, dan mineral. Bukan “meal replacement” dimana anda perlu berlapar tetapi ia adalah “meal supplement” dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda dan tanpa berlapar.
  • Program diet ini membuatkan kita tidak akan merasa letih dan lesu, ianya akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.
  • Hasil kajian dilakukan oleh pakar-pakar perubatan dari Harvard Medical University, iaitu Dr.George Cahill dan Dr.George Blackburn yang berjaya membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan penyimpanan Protein dan Diet Ketogenik.

KELEBIHAN SUSU ALPHA LIPID SLIM DIET II

Mengurangkan berat badan secara semulajadi dan membantu badan dalam proses pembakaran lemak tanpa ada bahan-bahan yang merbahaya, hanya kandungan zat-zat makanan seimbang dan suplement protein soya yang lazat.

Ianya juga program pemakanan yang mudah untuk mengurangkan pengambilan karbohidrat dan lebih jimat berbanding dengan penggunaan latihan fizikal dan kawalan kalori yang mengambil masa yang agak lama.

Khasiat yang terkandung dapat membantu meninggikan metabolisma, meningkatkan penggunaan tenaga dan membakar lemak. Bahan Antioksida yang kuat, Antibacterial dan Antiviral disamping itu dapat memelihara jantung.

Tiada kesan sampingan semasa proses penurunan berat badan, selamat, sihat, dan efekif kerana ianya bersumber alam disamping dapat memulihkan penambahan berat badan dan juga merawat simpton dalam badan.

Dengan program Alpha Lipid Sd2 kesan penurunan berat badan purata 1 minggu adalah 2 – 5kg dengan cara pengambilan yang teratur dan tanpa perlu berlapar disamping ianya juga nyahtoksik dan pembersihan sistem dalam badan berlaku secara spontan.

Untuk pembelian atau pertanyaan, boleh SMS ke 012 9042133 (azizi)

No comments:

Post a Comment