Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, December 7, 2012

Alpha Lipid Sd2- Kurus Tanpa Berlapar

Salam hormat, Salam sejahtera!

Anda pelik dengan persoalan / tajuk di atas? Mungkin kenyataan tersebut mengelirukan anda namun ingin saya tekankan bahawa ia bukannya mitos ataupun dongengan. 

Ya, anda kini boleh kuruskan badan anda tanpa perlu mengikat perut dan berlapar! Bagaimana??
Alpha Lipid SDII
Alpha Lipid SDII

Sudah tentu produk pengurusan badan Alpha Lipid Sd2 mampu merealisasikan impian tersebut! Setiap hari, semakin ramai rakyat Malaysia telah berjaya menurunkan berat badan mereka dengan Alpha Lipid SD2. 

Jika anda bertanya pada saya, "Bagaimana pula Alpha Lipid SDII membantu menguruskan badan saya tanpa saya perlu berlapar?". Berikut adalah jawapan saya;

Program Diet Berasaskan Protein

Jika anda pengguna Alpha Lipid SD2, anda perlu mengurangkan pengambilan karbohidrat (dan makanan berkanji) dan lebihkan pengambilan makanan berasaskan protein. Mengapa?

Ia bertujuan memfokuskan sistem badan anda untuk terus membakar lemak dalam badan anda secara semulajadi.

Alpha Lipid SD2 Protein
Alpha Lipid SD2: Contoh Makanan Protein

Tambahan lagi, anda wajib mengambil makanan sekurang-kurangnya 3 kali sehari agar perut anda tidak berlapar. Ini penting bagi memastikan badan anda sentiasa mempunyai tenaga untuk bekerja seperti biasa. Malahan jika anda terasa lapar, tiada halangan untuk anda makan asalkan ianya berasaskan protein. Hebat bukan?

Jangan Buang Masa dan Wang Anda!

Mungkin anda telah berhabis ribuan ringgit dan masa anda sebelum ini kerana mencuba pelbagai produk yang tidak memberi kesan. Lupakan semua itu! Dapatkan produk pengurusan badan Alpha Lipid SDII sekarang dan anda mungkin menjadi testimoni kami yang seterusnya!

Jika anda buat pembelian dari kami dan telah mengalami perubahan positif pada bentuk badan anda, berikan kami gambar anda sebelum dan selepas penggunaan Alpha Lipid SD2. Kami bakal menghebahkannya di dalam blog kami secara eksklusif! 

Bertindak sekarang dan jadikan diri anda sebagai ikon kepada 17juta rakyat Malaysia yang mengalami obesiti! 

Hubungi kami dengan segera dan kami sedia membantu anda!
012 9042133 (AZIZI)

No comments:

Post a Comment