Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, December 4, 2012

Testimoni Alpha Lipid Sd2

Kali ini saya suka untuk menunjukkan bukti testimoni terbaru daripada salah seorang pengguna Alpha Lipid Sd2. Nama beliau ialah Cik Fathahiyah Binti Abdul Rahim yang berasal dari Sungai Petani, Kedah. Anda lihat dahulu bukti dan gambar testimoni beliau
Pada asalnya, beliau hanya ingin mencuba sahaja dan kemudian membuat pembelian produk Alpha Lipid SD2 daripada blog Rahsiaslimdiet.com. Namun, ternyata dalam masa 2 minggu lebih sahaja, beliau telah berjaya menurunkan 7kg berat badan beliau!

Anda lihat betul-betul pada tarikh dan berat permulaan beliau (05/11/2012, 65kg) serta kemudian lihat juga pada tarikh dan berat beliau (22/11/2012, 58kg) selepas pengambilan Alpha Lipid Sd2. Hebat bukan??
 
Hubungi saya untuk pertanyaan dan pembelian.
 
AZIZI
012 9042133

No comments:

Post a Comment