Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Saturday, December 8, 2012

Artis Malaysia Pun Dah Ramai Yang Kurus Dengan Alpha Lipid Sd2

Pernah tak kita bertanya kenapa artis2 senang untuk jadik kurus walaupun kita tahu mereka gemuk sebelum ini..Inilah rahsianya...mereka mengikuti program DIET bersama produl Alpha Lipid Slim Diet 2..ALSD2 ... produk ini benar-benar memberi kesan sehinggakan artis-artis turut mengambil sd2 seperti Zahid AF, Serina Chef Wan, KUNA dan ramai lagi.

Program diet yang menekankan pengurangan makanan berasaskan karbohidrat dan meningkatkan pengambilan makanan berprotein seperti ayam, daging, sotong, seafood, ikan dan pelbagai lagi. Kawalan terhadap gula, karbohidrat, berlemak, minuman bergas dan kafein tidak digalakkan semasa berdiet. Jom lihat testimoni kami dan artis2 yang dah mula dengan program diet ni:







ARTIS-ARTIS YANG MULA IKUTI PROGRAM NI:





GAMBAR ATAS NI HAZIQ AF PUN DAH TERUS BUAT BISNES NI BILA DIA DIA SENDIRI DAH TRY PRODUK NI DAN TGK ADA PERMINTAAN TINGGI..APALAGI..JOM MULAKAN DIET ANDA ..CALL / SMS SAYA DI 012 9042133 (AZIZI)

No comments:

Post a Comment