Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Sunday, January 13, 2013

Alpha Lipid Sd2 Info

Alpha Lipid SDII

Alpha lipid SDII merupakan produk pelangsingan yang terkenal di New Zealand dan kini di pasarkan di Malaysia.

Program pelangsingan Alpha Lipid SDII diformulasikan berdasarkan kepada konsep penyimpanan protien dan diet ketogenik yang dikaji secara klinikal oleh sekumpulan ahli perubatan daripada Harvard Medical Universiti dimana penyelidikan yang dijalankan didapati berjaya dan selamat .

Terbukti program ini berjaya menurunkan 6000 tan lemak diseluruh dunia dan memegang cacatan di World Guiness Book Record.

Susu Alpha Lipid SDII bukan sejenis makanan gantian tetapi ianya merupakan makanan tambahan dimana anda tidak perlu berlapar dan meninggalkan rutin harian.

Berfungsi mempercepatkan penurunan berat badan dengan efektif dan mengekalkan bentuk badan dalam jangkamasa yang panjang. Jangkamasa penurunan dengan cara pemakanan yang teratur mampu menurunkan berat badan 2-5kg seminggu.

KHASIAT ALPHA LIPID SD2

1) Tambahan Ekstrak Green Tea.
Membantu meninggikan metabolisma, Meningkatkan penggunaan tenaga, Merangsang badan membakar lemak, Antioksida , Memelihara jantung , Antibacterial & Antiviral,
2)  Serat

Membantu sistem penghadaman (melawaskan) , Memberi rasa kenyang lebih lama ( elak gastrik )
3) Tinggi  Protien

Memperbaiki jisim otot, Meningkatkan metabolisma.

4) Vitamin A,B,C,D,E dan Mineral. 
Formula ALPHA LIPID untuk penyerapan nutrien-nutrien dan vitamin yang lebih baik.
SEMUA INI BERFUNGSI UNTUK MENJADIKAN:

Tiada kesan kelaparan terlampau, Tiada ketagihan kepada makanan berkarbohidrat dan manis, Kawalan gula darah lebih baik, Merangsang tindakbalas insulin yang lebih berkesan, Lebih bertenaga (Tiada keletihan ketika berdiet), Memelihara jisim otot dan ton kulit (Tidak mengendur)

No comments:

Post a Comment