Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, January 1, 2013

Alpha Lipid Sd2 VS Pusat Perlangsingan



Di atas merupakan perbezaan bagi ciri- ciri ALphalipid SDII program, yang merupakan program pengurusan berat badan lengkap yang sangat berkesan!  Alpha Lipid SDII sangat murah jika dibandingkan dengan pusat perlangsingan berat badan yang menggunakan mesin-mesin dan eletronik. Hasil daripada program Alphalipid SDII lebih cepat menurunkan berat badan dan mengekalkan jisim otot dan tisu bergantung cara permakanan sihat seseorang itu, berbanding menyertai pusat perlansingan yang membuatkan badan hanya terhidrat (berat air hilang) yang bergantung kepada beberapa sesi rawatan bersama mesin.

Hasil program berat badan SD II kekal, anda tidak akan naik berat badan lagi kerana SDII telah diformulakan untuk re- balancekan sistem badan dan metabolisme ke tahap optima. So, selepas berdiet anda boleh makan secara biasa. Sebab itu SD II merupakan program diet sekali seumur hidup! Berbanding dengan pusat perlansingan, anda seumur hidup bergantung pada peralatan mesin-mesin, jika tiada orang yang membalut dan meletakkan mesin-mesin anda akan kembali gemuk! Itu merugikan anda sebagai pelanggan tetapi menguntungkan mereka sebagai perniaga.

Alphalipid SDII untuk kecantikan kulit  kerana ia merupakan protein isolate soya yang mempunyai collagen (sejenis protein) yang berfungsi menanjalkan kulit. Jadi, kulit tidak akan menjadi geleber akibat penurunan berat badan. Sebaliknya kulit akan firm dan cantik! Alphalipid SDII juga mengandungi alphalipid kolustrum yang berfungsi untuk sistem pertahanan badan, malah kulit lebih cerah dan sempurna kerana toksin dalam badan telah dikeluarkan dengan ada nya produk ini. Ekstrak teh hijau berfungsi meningkatkan tahap metabolisme untuk memberi tenaga dan meningkatkan metabolisme badan. Serat yang terkandung untuk memberi kebaikan kepada sistem penghadaman dan menyerap kolestrol lemak tidak baik dalam badan.

Alpha Lipid SDII sangat berbaloi untuk diguna pakai kerana harga kos yang rendah, kesan yang efektif , selamat dan halal. Tidak mempunyai kesan sampingan, tiada risiko. Bukan itu sahaja, agen kami juga akan memberikan tips kesihatan , permakanan dan akan membimbing anda dalam program ini. Malah ramai yang berjaya menguruskan berat badan dengan produk kami tanpa perlu berbelanja berpuluh puluh ribu di pusat perlansingan yang hanya mementingkan jualan berbanding hasil kepada pelanggan.

Kami berbeza!! kerana objektif kami untuk membantu rakyat membina imej yang baru untuk membina keyakinan. Kualiti adalah lebih penting dari kuantiti. Jadi tunggu apa lagi? mari dapatkan Alphalipid SDII dari agen yang sah. Minta ID mereka untuk pengesahan agen.

No comments:

Post a Comment