Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Friday, June 10, 2011

Testimoni Pesakit Diabetis Guna Sd2. Berat Turun Badan Bertambah Sihat.

Saya pengidap diabetis diagnose oct 2010, on glucovane( metformin 500 + dionil 2.5mg). dan 2nd interferlity tahap progesterone > 0.80 mmol/l dan ambil ubat untuk consif clomid and dulpustone for 3month.
last week saya ambil SD2 pada hari rabu dgn weight 94kg.


20/4/20011
today, jumpa doctor beratu saya 92kg dan HB1AC dr 7.1 dah turun ke 6.7 mmol/l dan 2hPP saya dr 9.4mmol/l ke 5.4mmol/l...dan

dgn perubahan ini doc. dah turunkan dose ubat saya ke metformin 500mg sahaja. dan

appoitment dr 3 bulan sekali ke 4 bulan sekali.doctor bg lagi 6 bulan utk saya achieve normal BMI. then no more metformin. tlg ler saya untuk dptkan kembali berat saya ke 65kg. - MESEJ  dr sharifah sg buloh...

Syukur alhamdulilah dapat membantu kwn2
 
Turunkan berat badan tuan/puan dengan Slim Diet 2. Penurunan adalah pasti, 1 tin Sd2 seminggu bersamaan 3 kg setiap minggu adalah pasti sekiranya setia pada syarat. Sd2 adalan produk turunkan berat badan yang berkesan,produk pelangsingan badan yang terpantas, pengurangan berat yang maksimum, menjimatkan dan dijamin akan memuaskan hati anda.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline, Slim Diet 2 & Alpha Lipid Sleep Time
website : http://www.newimageasia.com.my/ 
Related Blog : http://alphalipid2sihat.blogspot.com/
                    : http://sleeptime-net.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment