Hamba Mu Berdoa Ya ALLAH..Amin

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Tuesday, June 14, 2011

Testimoni : Suzie Matasin dari Sabah

Suzie Matasin, Sabah
Rugi orang ketepikan slimdiet…

Once, berat badan saya 70kg..husband janji untuk belikan cellphone jika berat saya turun 60kg..3 bulan exercise, x penurunan berat badan malah naik sekilo..one of my daughter, Ivana (I am 44 year and a mother of 7 children) suggests tuk try slimdiet.. X percaya, saya ketepikannya bulat2..

Cuti sekolah lalu, bila anak saya kembali ke rumah, saya tanya kenapa badan makin kurus..Pengsan nak dengar bila Ivana kata hilang 4kg lepas minum slimdiet.. Masa tu juga saya suh Ivana stop minum dan slimdiet yang lebih kat tin tu saya amik. Selama seminggu mengamalkan slimdiet, diet termasuk makan dan exercise saya diuruskan oleh Ivana. Selepas seminggu, keajaiban berlaku..berat badan turun 4.5 kg…then diikuti 2 kg lagi selepas 10 hari….. See More

Ni cerita baik untuk dikongsi.. minggu lalu, saya ke Kota Kinabalu kerana ada seminar MLM..sebelum seminar, sempat jumpa anak saya, Ivana tuk pegi shopping bersama.. terlalu exited pilih ‘Jeans’, terambil saiz 28. tu pun sedar bila dh samapi rumah (sebenarnya nak saiz 30).. Kira nak bagi jeans tu kat anak-anak tapi confirm semua tak masuk punya..haha..bila nampak jeans tu, sakit hati sebab tak dapat pakai. Satu petang, nak kluar rumah pakai lah jeans..teramat hairan, selesa pulak pakai jeans satu ni..Tertanya-tanya napa semua jeans dah longgar tapi satu ni fit on me..adakah berat badan dah naik..???bila tengok betul-betul, rasa nak jerit becoz jeans saya pakai tu saiz 28 (jeans saya beli masa g shopping ngan Ivana)..masa tu jugak, saya terus berlari tuk timbang berat badan..OMG…!!I am 61kg..

Skang, anak suh berhenti minum slimdiet, tapi saya kata, my target is 58 kg..and akan stop minum bila berat badan 58 kg..Anak takut badan diorang kalah..haha..just kidding..

so guys out there, what are you waiting for?..Tiada ruginya amalkan SD…selain keyakinan bertambah, saya rasakan badan lebih bertenaga dan sihat..Pujian mempunyai badan yang cantik dari orang sekeliling menjadikan saya lebih gembira dan bersemangat..Kalo leh nak kongsi kegembiraan ni dengan orang lain..

SLIMDIET..the best weight loss product in the world…

Dipetik dari sumber blog :DREAMCHASER II
 
Turunkan berat badan tuan/puan dengan Slim Diet 2. Penurunan adalah pasti, 1 tin Sd2 seminggu bersamaan 3 kg setiap minggu adalah pasti sekiranya setia pada syarat. Sd2 adalan produk turunkan berat badan yang berkesan,produk pelangsingan badan yang terpantas, pengurangan berat yang maksimum, menjimatkan dan dijamin akan memuaskan hati anda.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Sd2. Produk pelangsingan badan yang berkesan, terbaik dan harga yang mampu dibeli oleh semua orang.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline, Slim Diet 2 & Alpha Lipid Sleep Time
website : http://www.newimageasia.com.my/ 
Related Blog : http://alphalipid2sihat.blogspot.com/
                    : http://sleeptime-net.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment